Κυριακή, 21 Μαρτίου 2010

Έχετε μήνυμα απάτης στο κινητό σας!


Την πρώτη φορά τον ενημέρωσαν τι ποσοστό Βρετανών κάνει σεξ στο γραφείο, στο αυτοκίνητο ή σε άλλους περίεργους χώρους.
Την επομένη πληροφορήθηκε –χωρίς να έχει την απορία- πόσο ρύζι τρώνε οι Κινέζοι και ακολούθησε βομβαρδισμός μηνυμάτων στο κινητό τηλέφωνο, που... διεύρυνε τις γνώσεις του για άλλες χώρες και λαούς.
Κανείς, όμως, δεν τον ενημέρωσε ότι όσο μαθαίνεις, πληρώνεις...
Ο άνθρωπος που έκανε την καταγγελία σε τοπική εφημερίδα του Βόλου δεν είναι ο μοναδικός.
Δεκάδες είναι οι συνδρομητές που βρέθηκαν εν αγνοία τους με οφειλές από μηνύματα που λάμβαναν στο κινητό τους.
Χωρίς να έχει ξεκαθαρίσει ακόμη με ποιον τρόπο ο αριθμός του εντοπίστηκε από τις εταιρίες που οργιάζουν, πιάνοντας στις τσιμπίδες τους πελάτες που δήθεν έχουν δώσει τη συγκατάθεσή τους, αντιλήφθηκε ότι είναι ένας από τους χιλιάδες με «φουσκωμένο» λογαριασμό κινητής τηλεφωνίας, όχι από δικές του επικοινωνίες, αλλά από λήψη μηνυμάτων.
Από τις αρχές Μαρτίου, τα μηνύματα έφταναν τρία-τρία. Για να προλάβει τα χειρότερα, καθώς υπολόγισε ότι εάν δεν σταματούσε τη λήψη των «ενημερωτικών» μηνυμάτων, κάθε μήνα ο λογαριασμός του θα εκδίδονταν με καπέλο 50 και πλέον ευρώ, απευθύνθηκε με επιστολή στην εταιρία κινητής τηλεφωνίας, της οποίας είναι συνδρομητής.
Με την επιστολή, την οποία κοινοποίησε στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), κατήγγειλε τη λήψη χωρίς τη συγκατάθεσή του μηνυμάτων και απαίτησε τη διακοπή τους, προειδοποιώντας για χρήση κάθε ένδικου μέσου σε διαφορετική περίπτωση.
Τα μηνύματα έπαψαν να έρχονται μετά και από επικοινωνία που είχε με την εταιρία-αποστολέα, η οποία προσπάθησε να τον πείσει ότι είχε δώσει τη συγκατάθεσή του...
Πάντως, το υποκατάστημα της εταιρίας κινητής τηλεφωνίας στο Βόλο, το οποίο επισκέφθηκε και ζήτησε να του αφαιρεθεί το ποσό των μηνυμάτων, έκανε δεκτό το αίτημά του.
Στην ΕΕΤΤ κατά δεκάδες καταφθάνουν καθημερινά οι καταγγελίες κατόχων κινητών τηλεφώνων για φουσκωμένους λογαριασμούς και υπέρογκες χρεώσεις μέσω sms.
Καταγγελίες έχουν τεθεί υπόψη της ΕΕΤΤ και από το Γραφείο Καταναλωτή της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Μαγνησίας, που ασχολείται αρκετά συχνά με παρόμοιες υποθέσεις, τελευταία.

Πηγή: ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ